Skal vi være sinte, kvalme eller trekke på skuldrene?

Heia bloggen, gjett hvilken dag det er i dag? Ja, det er 10. juni, og snart skal værtsnasjonen Frankrike åpne den store fotballfesten mot selveste Romania i Paris! Forventningene er høye, og spørsmålet er om Frankrike kan innfri. Hva tror du?

Men det er ikke bare det som er viktig idag, på andre siden av kloden begynner nemlig snart en annen fest. En fest som er litt mindre hyggelig... For dere som ikke heeelt har skjønt det, så snakker jeg om den årlige hundefestivalen i Kina, som starter om nøyaktig en uke. De fleste av dere husker vel når instagram og andre sosiale medier strømmet over med hashtagger som #stopyulin2015, #notodogmeat og #iseehumansbutnohumanity i flere uker uten stans, til festivalenledelsen selv kunngjorde at de avlyste festivalen. Vel gjett hva, de ombestemte seg siden og holdt festivalen likevel, og nå skal de holde den igjen. I dag demonstrerte et par tusen kinesere i hovedstaden Bejing mot festivalen, og om ikke lenge begynner vel sosiale medier å koke igjen. Men vil egentlig et par millioner tweets og noen trendy hashtags stoppe kineserne ifra å gjøre noe de mener er rett? For husk, i Kina er det vanlig å spise hund, akkurat som at det er vanlig å spise svin i Norge.

   
Hva er det som egentlig er forskjellen på å spise en hund og en sau? Er hunden mer verdt en andre dyr, eller det bare uvanlig for oss nordmenn å tenke på hunder som mat? Vi kaller kineserne for monstre, på grunn av det de kaller tradisjon. Men synes folk i India at vi er grusomme, fordi vi har kukjøtt på grillen? Når vi ser måten de stakkars hundene blir slaktet på blir vi regelrett kvalme, og folk har rett. Dette er ikke humant. Dette er ikke greit. Ingen levende vesen skal behandles sånn! Men søk på "pelsdyroppdrett" på google, eller se hvordan den norske matindustrien behandler kyllinger, griser, kyr og sauer! Blir du kvalv av dette? Er det greit å spise ei pølse av svin eller kylling, men ikke av hund? Hvis du bare trekker på skuldrene når du ser hvordan norske gårdsdyr blir behandlet, hvorfor blir du så rasende når kinesiske hunder blir behandlet på samme måte? Se dere i speilet! Spør dere selv: Er vi noe bedre selv? Hva mener du?

    

   





 

Kjapt, enkelt og supergodt!

Heia bloggen, nå er det helg! Gud så deilig. Helg for meg er godis, sofatid og vennerSiden det er helg, og lov til å spise litt usunt tenkte jeg å komme med et aldri så lite mat tips. Jeg og vennene mine lager det hele tiden når vi møtes i helgene. Jo flere jo bedre, og det er enkelt og går raskt å lage!

Jeg snakker nemlig om den amrikanske desserten "SMORES". 

Det du trenger er:

Marshmallows

Valgfri sjokolade, jeg liker melkesjokolade best <3

Mariekjeks 

Rundform ( eller lignende former)

Det eneste du trenger å gjøre er å spre sjokoladen, sånn at den dekker bunnen av formen. Så dekker du sjokoladen med marshmallowsen. Steketiden varierer litt fra ovn til ovn, men jeg bruker å la den stå på midterste rille i 10 min på 200 grader. Når den er ferdig dypper du den crispy kjeksen oppi, og voila` du har laget en perfekt smores! NB følg med smors`en i ovnen, marshmallows kan fort bli veldig brune, og det er ikke like godt med brent marshmallows!



Se så deilig det ser ut da folkens!

Håper du likte innlegget, kanskje du har prøvd å lage smores før? Eller kanskje du har lyst å prøve det nå? Kjør på, det er super enkelt og kjempe godt!

God helg fine lesere <3  ( vi nådde 11.plass på topplisten i Trondheim igår,syykt!! <3 )

5 enkle life hacks du vil elske!

Hei alle fine lesere <3 Herregud,vi er på 12.plass på topplisten i Trondheim! Det er helt sykt, vi er kjempe takknemlige! Tusentakk til alle dere som legger ut på Instagram og Snapchat! Fortsett å del bloggen vår med andre, så greier vi kanskje å beholde 12.plassen vår eller komme høyere opp på lista! Uansett, idag tenkte jeg å lage et innlegg om life hacks!

Life hacks er noe som har kommet mer og mer den siste tiden. Life hacks er egentlig en amerikansk youtube-trend men er nå blitt veldig populært overalt på sosiale medier. Life hacks er tips som skal gjøre ting i hverdagen lettere. 

Det er ikke alle life hacks som funker like bra dessverre, så vær litt forsiktig med hva du prøver. Jeg har testet ut forskjellige life hacks, og skal fortelle om 5 veldig praktiske som jeg bruker ofte i hverdagen.

1.

Går telefonen din fort tom for strøm? Det gjør vertfall min. Jeg har opplevd MANGE ganger at når jeg virkelig trenger strøm på mobilen, lader telefonen veldig tregt. Hvis du har på flymodus imens den lader, så går det mye fortere!

2.

Er du lei av at det alltid blir maskara klumper når du tar på maskara? Du kan bruke en rein maskarakost til å børste forsiktig ut klumpene. Men det jeg syns funker enda bedre er en tannkost FAKTISK den har en stiv kost og kan vaskes ren mye lettere. Dette er noe jeg syns var utrolig kreativt og morsomt.

3.

Er du lei av at osten alltid blir såkalt "svett" når du lager deg måltider? Hvis du pakker matpakken i tørkepapir før du legger det i en pose eller matboks, unngår du den svette osten! 

4. 

Når man skjærer jordbær går som regel litt av jordbæra bort med stilken. Hvis du heller bruker et sugerør og drar det gjennom der stilken er for du kun med stilken og ikke resten av jordbæra!

5.

liker du å høre på musikk men har dårlig lyd på telefonen? Putt telefonen din i et vanlig glass/skål og lyden blir mye bedre. Perfekt for deg som liker å høre på musikk med venner!<3

Det var alle life hacks for idag, håper du likte de og prøver de ut! Likte du innlegget? Hva vil du at vi skal skrive om neste gang? Kommenter!

xoxo,stay tuuuned lesere <33

Treningsantrekk!

Hva skal man egentlig ha på seg når man trener? Svetter du mye? Hva er innafor og ikke? Vi tar opp problemene som mange har, og gir deg tips!

Når det kommer til trening, så er det viktig å ha på klær som puster! Hvis ikke kan du ende opp med ringer under armene, klamme bein og armer. Og tro meg det vil du ikke. Fordi du syns kanskje ikke dette er så attraktivt?

Nei trodde ikke det nei. Så hvis du er en av de som svetter mye på treningssenteret: FOLK GÅR IKKE UNNA DEG FOR AT DE SKAL PÅ DO, MEN FORDI DU SVETTER SOM EN GRIS.                                                                                                                                                                                       Hvis du allerede har prøvd å ha på klær med luftehull og du fortsatt har så mye svetteringer, foreslår vi at du kan trene ute:)

 

Men over til det største problemet. Hvilke klær skal man ha på? 

Dette med "trenings outfit" har blitt viktigere og viktigere med årene. Dette er noe vi legger veldig godt merke til! 

Det kommer stadig nye treningskolleksjoner med nye freshe farger og dyreprints, mange lar seg rive med og kjøper alt de ser som er "knæsj" og såkalt inspo. Det de ikke vet, er hvordan man faktisk bruker disse plaggene til et antrekk. Skal man bruke alle på en gang? Jo er ikke det fresht da?  

Kanskje ikke det nei... 

 

Mitt tips til de som liker å bruke farger er: Gå for en fargerik tights, velg deg ut en farge i tightsen som t-skjorten din skal være i. Dette blir mye mindre rotete men likevel fresht og knæsj. Du kan også gå for en enkel frisyre, som en hestehale med en flette i. En annen fin treningsoutfit kan være en svart og hvit tights med en knæsj t-skjorte til, det er min favoritt.

 

Mange syns også det er vanskelig å finne treningklær som passer! Enten for stor i midja eller for korte ben? Slapp av, du er ikke den eneste som har det sånn. Jeg vil gjerne anbefale dere en veldig god treningstights som passer de aller fleste! Tightsen er både for menn og damer, men aller mest populær oss damer. Den er både behagelig,fin og former seg etter din kroppsfasong. Jeg snakker nemlig om 2xu sin compression tights! Den er litt dyr, men det er god kvalitet og hvis du trener mye kan jeg låve deg den er verdt det! Den finnes i flere farger og designes. Jeg legger til en link under der dere kan se damemodellen med bilder av alle fargemodellene. Dette er garantert en tights som du har sett før, den har blitt veldig populær blant både unge og voksne. NB: legg merke til at de har ekstra lange tights også der det er merket av med en T i tilegg, f.eks i størrelse small lang: ST. 

http://www.x-life.no/products/2xu-compression-tights

Til slutt....

Aldri ta på deg noe du ikke føler passer deg og du føler deg ubekvem i! Det ser mye bedre ut om du har på deg noe du liker og noe som passer deg og din stil! Og viktig: Ikke gjem kroppen din, du er kjempe fin <3 Ikke vær redd for å ha god selvtillit!

XOXO, and stay tuned<333

 

Hva syns DU om innlegget? Vi vil gjerne høre din mening.

Når du trener for utseende

Heia bloggen, som sagt er temaet for dagen trening! Dette innlegget fokuserer på hvordan du skal trene for å oppnå dine mål, og hvilke mål du egentlig bør ha i forhold til trening og utseende. Dette innlegget er for deg som trener for å få sixpack, større rumpe, eller rett og slett for å bli tynnere. Enjoy!

Cirka 10% av oss trener rett og slett fordi vi synes det er gøy! Resten av oss trener fordi vi føler at vi må, uansett om det er for å bli god i idrett eller for å se bedre ut. Noen trener for å få sixpack, noen trener for å få større rumpe, enkelte trener for å gå ned i vekt, og noen vil komme i bedre form. Uansett er det viktig å ha et sunt forhold til kroppen sin, og selv om man trener for syns skyld skal man alltid se etter fremgang i prestasjoner, ikke utseende. Ikke start for hardt, og husk at selv om du nødvendigvis ikke synes trening er gøy, så skal du aldri gå å grue deg til trening! Innlegget vil være tredelt, slik at du som trener for å få sixpack vil få konkrete øvelser som du bør gjøre, og det samme med du som trener for å bli tynnere eller for å få større rumpe.

Men et tips som gjelder for alle, er at du bør trene med andre. Det blir mye lettere å opprettholde motivasjonen hvis du trener med en gruppe venner, gjerne en lagsport eller lignende. Dere kan backe hverandre opp, og det er mye lettere å komme seg ut på trening hvis du har det morsomt i tillegg.

    

Sixpack

Når du begynner å trene målrettet styrke, er det litt som å starte på skolen. Du begynner i første klasse, og da er det mest på gøy, det er i utgangspunktet ikke særlig utfordrende. Etter hvert begynner du i både andre og tredje klasse, og det er fortsatt ganske lite som foregår, men det blir litt vanskeligere. Når du kommer til fjerde og femte klasse, da blir det mer jobbing og flere økter. Du tar det fortsatt rolig av og til, men du har også noen tunge økter. Sjette og sjuende, da merker du virkelig at du begynner å få resultater. Det blir få rolige økter, og du presser deg hardt, men du tåler det fordi du sakte men sikkert har blitt sterkere og sterkere.

Uansett hvordan og hvorfor du trener, er det viktig at du ser på prestasjon, ikke utseende. Har du trent lenge men synes du ikke ser resultatene du hadde håpet på i speilet, vil ikke det si at du trener feil. Fortsett likevel. Når du skal se etter fremgang, skal du se på selve prestasjonen. Føler du deg sterkere nå enn før du begynte å trene? Hvis du klarer å ta flere armhevinger og står lenger i planken nå i forhold til hva du gjorde tidligere, har du gjort framgang. Da er det bare å fortsette det gode opplegget ditt. Det er også viktig å ta det rolig, blir det for hardt i starten mister du lett motivasjonen! I opplegget nedenfor ser du et forslag til hvordan en av dine ukentlige styrkeøkter kan være, og hvordan de varierer fra du starter i uke 1, til du kommer til uke 6. Du kan selvsagt velge å øke antall øvelser og repetisjoner raskere, men husk på å ikke kjøre for hardt! Treningen slutter heller ikke etter seks uker, etter dette må du selv styre treningene. Du kan fortsette med det samme opplegget, eller du kan velge å ta med nye øvelser, som feks. sittende siderotasjon med medisinball, burpies og lignende.  

Opplegg:

Uke Øvelse Repetisjon
1-2 uke planke 20 sek, 3rep
  situps 5 stk, 3rep
  knebøy 10 stk, 2rep
     
3-4 uke planke 20 sek, 3rep
  situps 10 stk, 3rep
  pushups 5 stk, 2rep
  knebøy 15 stk, 2rep
     
5-6 uke planke 20 sek, 5rep
  situps 10 stk, 5rep
  pushups 10 stk, 3rep
  knebøy 20 stk, 2rep

                                                                                    

Slank, men med stor rumpe

Det å trene seg til større rumpe, det kan være vanskelig. Men rumpa er tross alt en muskel, den største du har faktisk, og den kan alltids trenes opp, gradvis og over lengre tid. Problemet er jo at du selvfølgelig har lyst å være slank også, og uten de rette genene er dette kanskje litt urealistisk. Øvelser som knebøy, markløft, hip-thrust, "supermann" og hofteleddbøyeren er øvelser du kan gjennomføre. Knebøy og markløft blir av mange sett på som den beste rumpeøvelsen, men de er ikke så effektive som man kanskje skulle ønske. Øvelser med vekter er mye mer effetive, men husk å være forsiktig! Øvelsen "glute bridge" er perfekt, og den fungerer slik at man ligger på ryggen med bøyde knær og presser rumpa og hoftene opp fra gulvet mens man holder vekter eller lignende. (søk på google, da finner du den garantert)

Hvis du ønker å være tynn i tillegg, vil jeg anbefale deg å jogge en tur med en vennine en gang eller to hver uke, rolig. Turen kan vare mellom tretti minutter og en time, dette er valgfritt. Gjerne hold på med en idrett ved siden av, dette er kanskje mest effektivt. Speseielt ballsport  og ski/løping er bra, men alle idretter gjør nytten (med unntak av sjakk, hahah.) Husk at når du ser etter forbedringer, så bør du alltid lete etter forbedringer med prestasjon, ikke forbedringer på kroppen din. Blir du etter hvert raskere til å løpe, eller klarer å ta flere knebøy enn tidligere, funker treningen, og da er det bare å fortsette!

  

Kos dere videre i kveld, og husk at uansett hvorfor du velger å trene, skal du aldri grue deg til trening. Da gjør du det feil!

Stay tuned, xoxo


 

Dine tanker om trening

Heia bloggen, i dag kommer vi til å fokusere mye på trening! Sommeren er her snart, og mange stresser med å få den perfekte sommerkroppen! Mange av dere har sikkert jobbet livet av dere for å få et godt resultat, andre ikke. Kanskje var målet ditt denne sommeren å begynne å trene for alvor, men så har det ikke blitt noe av. Sliter du med motivasjonen, har du lite inspirasjon? Slapp av, vi er her for deg, og du er overhode ikke den eneste.

Senere idag kommer det et innlegg om hvordan du kan trene for å nå dine treningsmål, uansett om det er å få sixpack, større rumpe, bli tynnere eller rett og slett å komme i bedre form. Det viktigste med å trene er at du ikke har for høye forventninger til deg selv, legg lista litt lavt. Ta det rolig i starten, og husk å ikke være for streng med deg selv! Det kommer også et innlegg om treningstøy, og et innlegg om mat før og etter trening. 

superthumb.jpg (300×250)  20132140145530759713_sbig.jpg (500×336)

Vi ønsker og høre hva dere lurer på i forhold til trening, og kanskje dere har noen gode tips å komme med selv? Hva tenker dere om trening, og hvilke forventninger bør man ha til seg selv? Hvorfor bør man egentlig trene, for å bli tynn eller for å få god helse? Det er ikke noe fasitsvar, og alle meninger og forslag er velkommen. Har dere lyst at vi skal skrive litt om kosthold også, hva er dere interessert i?

Husk å alltid tenk høyt om deg selv, og ha en god dag videre!

Stay tuned, xoxo

Gutte og jentetrender, personlige meninger.

I dagens samfunn får vi inspirasjon over alt, f.eks fra instagram,tumblr, forskjellige it.girls, hunks og moteikoner. Dette gjør at det blir satt trender, og både gutter og jenter i Norge følger disse. Hva syns egentlig vi om trendene?

JENTETREND - UGG`s

Gutter og jenter bruker ugg`s. Men jeg vil si at det er en jentetrend, fordi jenter bruker det i større grad enn gutter. Jeg personlig syns ugg`s er behagelig og lettvint ha ta på. De er perfekte for en sånn dag der du ikke orker å gå på skolen ( sånne dager fins det mange av). Men om jeg syns ugg`s er fint? Det er kanskje ikke de fineste vinterskoene jeg har sett. Om du leter etter sko til en perfect winter outfit så er kanskje ikke ugg`s de beste skoene. Derfor får de halv score av meg vertfall. NB: alltid kjøp ekte, fake ugg`s har dårlig kvalitet og er ikke like "mindre stygge" som ekte, if you know what I mean.

GUTTETREND - RING I ØRET ( GJELDER MENN OVER 40 OGSÅ)

Unnskyld meg, men her må jeg bare si sannheten altså. Ring i øret på gutter er ikke innafor, sorry gutta. Det spørs jo også da, det er vertfall ikke kledelig hvis du er 40, da blir du fort ansett som harry. Og tro meg du vil ikke være harry!! Hvis du syns ørering er det som passer for deg og at den liksom matcher personligheten din og den du vil være, så er det greit for meg. Men da er du nok en harry person som liker å dra på fisketurer, og det er greit! I dagens samfunn må vi respektere alle personligheter og utseender. Jeg, personlig gir denne lav score, it`s not cool to be harry, stay classy!

 

JENTETREND - GELNAILS/AKRYLNEGLER

Dette er noe jeg har en veldig delt mening om. Det kommer veldig ann på hva du har på, hvor lange neglene er, hvilke farger og detaljer du har på neglene dine. Jeg syns naturlige, middels lange negler er kjempe fint, og ikke minst inspo (yes you heard me)! Hvis du tar et pent bilde av de med et spektakulært filter, blir de prikken over i`en i en instafeed. MEN, og her er det et stort men! Hvis du har de for lange er det ikke pent! Du kan risikere å se ut som en heks som har prøvd å være Kim Kardashian, hvis du skjønner.  Jeg trur ikke jeg trenger å si mer om den saken, jeg poster to bilder under så skjønner du nok forskjellen. 

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

GUTTETREND - MAN BUN

Man bun er noe som har blitt mer og mer populært i det siste. Vi ser mange som har begynt å spare hår for og ha en 10 cm lang hestehale nederst ved nakken. Dette er det veldig delte meninger om i samfunnet vårt, og mange, spesielt jenter har uttalt seg om dette på blogger og sosiale medier. Jeg syns at hvis gutter syns våre hestehaler er så fine at de vil ha en hestehale selv, så er det flott! Hårfrisyrer er noe du kan sette et personlig preg på, og det er helt amazing at gutter TØRRDerfor vil jeg ikke si at det ikke er pent, men det er fortsatt ikke alle som kler det, noe jeg håper de finner ut av selv om de gjør. Men nå er det jo sånn at vi må alle respektere hverandre, og om noen vil ha en man bun, skal jeg ikke sitte her kritisere de. Jeg har bare et lite tips : hvis du så vidt har hår! Spar til lengre, ikke kjøp hair extensions når du ikke har noe hår å feste det i :). 

 

Det vare noen av mine meninger om forskjellige trender. Jeg skriver ikke dette innlegget for å fornærme noen eller kritisere. Jeg har bare delt mine meninger, og du trenger (ikke) nødvendigvis å være enig. Likte dere innlegget og evt lurer på noe? legg igjen en kommentar, vi svarer! Skriv også noe du vil vi skal skrive om, vi har mange spennende innlegg til dere som kommer snart! Så stay tuned... xoxo, ses snart igjen <3


 

 

Hvordan få fin feed!

Heia bloggen! Vi tenkte at vi skulle gi dere noen feed-tips! Det viktigste i dagens samfunn er ikke å se bra ut i virkeligheten! Det viktigste i dagens samfunn er å se bra ut på sosiale medier, og da spesielt instagram! Etter at den lekre bildedelings-tjenesten kom, har vi ungdommer svirret rundt den som fluer! Vi har liket, kommentert, lagt ut, hashtagget, screenshootet, delt osv!

Instagram har gjort det mulig å komme i kontakt med ungdommer fra hele landet, og hver dag sitter millioner av ungdommer på instagram i flere timer å ser på det andre har lagt ut. Noen ganger ser du kanskje på instagramprofilen til en du kjenner. Noen gang ser du på instagramprofilen til en venn av noen du kjenner. Noen ganger ser du på instagramprofilen til en bekjent av vennen til den personen du kjenner.

Poenget er at av å til, sjelden eller ofte, så sitter du å glor på profilen til noen du knapt aner hvem er, noen du ikke engang har møtt! Jeg er heeeelt sikker på at du kjenner deg igjen, men hvis du tror at du er den eneste som "spionerer" på andres instagramprofiler tar du feil! Jeg kan garantere at mange andre akkurat nå sitter å ser gjennom din profil. Hva tror du de tenker om deg når de scroller gjennom profilen din? Det viktig at de får et godt inntrykk av deg, ikke sant?

  

150 millioner mennesker er daglig innom instagram, og de siste årene har det dukket opp et nytt ord i vokabularet vårt. Feed. Nå er det nemlig ikke nok at bildene dine er fine, og at du får mange likes og kommentarer. Nå må nemlig disse bildene passe sammen også, og det synes mange er vanskelig. Kanskje er du selv en av de som tar et utrolig fint bilde med mobilen, men lar være å legge det ut fordi det ikke passer med feeden. Eller kanskje du er en av de som sletter bildene du legger ut jevnlig, opptil flere ganger i måneden, fordi du ikke blir fornøyd. Slapp av, vi er her for deg!

Det viktigste med feeden din, er at bildene dine skal være like, men forsatt ulike. Det skal være et system i det du legger ut, men det skal forsatt være noe unikt med hvert enkelt bilde! Kort forklart bør hvert enkelt bilde ha samme farge/filter, men ulike motiv. Velg deg ut en farge eller et filter, som du har lyst at bildene dine skal være i. Holder du deg til denne stilen vil alle bildene dine passe perfekt sammen, samtidig som du får muligheten til å velge og variere motiv fritt! Er ikke det fint? Det er viktig at du ikke legger ut mye av det samme hele tiden! Følgerene dine må ha variasjon, hvis ikke går de lei og slutter å følge deg. Du bør foreksempel ikke legge ut fire-fem bilder av deg selv med hundefilter, for det blir kjedlig i lengden! Nedenfor ser du hvorfor, kjedlig ikke sant?

              

På instagram kan du legge ut alt mulig, ikke bare bilder av deg selv i speilet! Legg ut et bilde av vennene dine, deg på trening, natur, mat, sport, klær, osv. Gjør sånn at følgerne dine virkelig lurer på hva ditt neste innlegg kommer til å være! Men det er ikke bare motiv som bør variere i en feed, perspektivet er også viktig å variere. Du kan for eksempel legge ut et nærbilde av øyet ditt, for så å legge ut et bilde av Trondheim om vinteren, på avstand! Da blir virkelig hvert eneste bilde noe eget! (husk likevel å ha samme filter/farge, da blir det best!)

Kanskje vil du til og med ha et tema for feeden din. Dette er i midlertid vanskelig å gjennomføre på en god måte, og er for de som virkelig er profesjonelle. Du kan for eksempel ha kakefeed, matfeed, fotballfeed, naturfeed osv, men uansett hvilket tema du velger må det være noe du virkelig er interessert i!

    

  Oppsumering!

  1. Ha samme farge/filter på bildene dine
  2. Ha ulike motiv, ta ulike bilder for å skape variasjon
  3. Ha ulike perspektiv, slik at bildene dine ser mer spennende ut
  4. Tema? (valgfritt)                                          

Fikk dere noen gode tips til feeden? Håper dere likte innlegget, kommenter gjerne! Hva vil dere at vi skal skrive om videre?

Kos dere masse videre i dag, og lykke til med feeden!

OM OSS!!

Vi er to hotte tenåringer fra Trondheim som vet alt om mote og inspirasjon!
Vil du ha et perfekt liv? Vi gir deg tips og motivasjon om alt fra sminke, sosiale medier, klær og sko, mat, helse, kropp og samliv! Sånn kan livet ditt bli en drøm, akkurat som oss! Stay tuned, xoxo

Bilderesultat for inspo life    Bilderesultat for inspo life   Bilderesultat for inspo life

Les mer i arkivet » Juni 2016
hits